maandag 24 maart 2014

ondersteboven en achterstevoren

Na een paar blogloze weken, 
Zijn we er terug aan begonnen.

Ik verwonderde me de afgelopen weken 
Over simpele dingen
Waar ik wellicht weer veel te diep bij nadacht...
Van hoe duikboten in theetassen voorkomen
Tot hoe nostalgisch je kan worden bij het zien van je collectie soldaatjes uit je kindertijd


Tot hoe lomp je dwergkonijn wel kan zijn om in haar hok te blijven terwijl ze een hele tuin heeft om in rond te huppen


En tot hoe leuk het is omnop Werelddownsyndroomdag een symbool van diversiteit te kunnen dragen door eens gek te doen met 2 verschillende sokken 
En bijgevold de dag nadien ook om asymmetrie in het kousenbestaan te vermijden


Ik werd de afgelopen weken ook totempaalschilder


En achtbaanbouwster 
Terwijl de achtbaan niet ineen te krijgen was
Er mocht geen einde zijn maar er was er wel een
Of zelfs meer dan één...



Omdat structuur in tijden van chaos nuttig is
Tracht ik orde in de wanorde te scheppen
Al trappelend op mijn fiets
Al plonsend in het water
Of al lopend.

En onder het motto: je bent nooit te oud voor bumbahoedjes
Vierden we het 10 jarig bestaan van Akabe Funk Waregem


Nog genoeg chaos om een volgende blog te vullen.
Tot blogs.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten