zaterdag 24 mei 2014

Terugdraaien

Omdat het alweer
een tijd duurde 
dat ik nog eens blogde
tijd is relatief
is bloggen wel een correct werkwoord?
Komt hier dus een nieuw pre-verkiezingen-blogbericht.

We starten met de grap van het jaar
Ik werd uitverkorene om voorzitter te zijn van stembureau 106.
Spannend.
Vandaag gaf ik nog sjor-les op een schoolfeest
krijg ik wel geen bol sjortouw bij mijn voorzitterbenodigdheden?
Mijn volgende blogbericht 
gaat zeker over alle indrukken
die ik opdeed in dat stemlokaal. 
Een gewaarschuwd man/vrouw is er 2 waard.
Of in dit geval een stemlokaal vol mensen
want er zullen er 800 passeren
(ongeveer toch, op de zieken, afwezigen, niet-stemmenden na)


soms heel erg handig zou kunnen zijn
blog ik in omgekeerde chronologische volgorde

Vrijdag 24-uren-kledijsorteeractie 
van de Kringwinkel
zorgde voor hilarische taferelen


Woorden zijn niet nodig, het beeld zegt genoeg.

Donderdag 
viel een verdict.


Nog enkele mijlpalen in mijn leven,
passeerden de revue

matjes gras werden gewoon uitgerold

Sjakie en Moris hadden een 'konijnenleven'

Samen genieten met Marijn (<3)

mijn eerste musical ooit
en wat voor één!


Onze nieuwe Moris
niet meer zo chronologisch
oeps.



Iedereen heeft toch al 's een dag een knuffel willen zijn?

Schaapwel
Begin maar te tellen é ;)



4 opmerkingen:

  1. Leuke blog. Het zijn wel bewogen tijden voor jou.
    Keep up the good work !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie werken geleverd de laatste dagen,courage om 14h ben je ervan af vandaag en kun je ook nog een beetje van het mooie weer genieten

    BeantwoordenVerwijderen