woensdag 16 september 2015

Dynamisch Stekelvarken

Dynamisch
dat kreeg ik er bij dit weekend
mijn voortotem!
Na 4 jaar trouwe dienst als leiding bij
Akabe Funk Waregem
een scouts voor kinderen en jongeren met een beperking,
heb ik die verdiend.
Daar nemen we iedereen zoals hij/zij is
Ja, ook met mijn micro erbij

Na de zomer
is het ook weer tijd
om herinneringen op te halen:
- Ik beleefde een fantastisch kamp met Akabe Funk & in Westmalle

- Ik genoot samen met mijn allerliefste van een reisje in het zuiden van Frankrijk
Waarvan ik dringend eens de fotoboek moet bestellen!

- Ik danste, sprong, huppelde op de meest gekke manieren met alle gasten op kamp
- Ik fietste de eerste 20km van mijn eerste trio-triatlon in Izegem!

In september genoot ik alvast na op de terugkomdag
Wat doe je op een terugkomdag, tuurlijk, een gigantische bol omhoog duwen! Fluitje van een cent!



En natuurlijk de draad van de hobby's weer oppikken...
welke draad?
sjordraad?
naald & draad?
ijzerdraad om klei te snijden natuurlijk!

Tot blogs!







1 opmerking: